Fargeglade retrodager

Er litt retro for tiden. Mer og mer har jeg observert... 
Etter å ha hatt en form for shabby chic stil iblandet ymse greier
ei god stund, hvor det meste har vært holdt i nøytrale farger, kjenner
jeg nå en sterk trang etter FARGER, blomster, mønster, dill og dall! 
Ugler, bokser,  jo mere,  jo bedre!!!

Vel... må nok forsøke å moderere meg bittelitt. Av hensyn
til Husherren, om ikke annet. Han ble vel muligens ikke direkte henrykt 
da han skjønte sammenhengen mellom alt det fargesprakende, 
mønstrete tøyet jeg har dratt i hus den siste tiden, og planene om alle de nye
sofaputene jeg så entusiastisk la frem ... 






Disse er jo som nevnt tidligere inkludert i noen av puteplanene.



Et utvalg av mine fargerike gledesspredende ting og tang:



Bokser fra Ikea som jeg omsider har fått sortert knapper, sytråd, 
bånd, perler og alskens i.



Øverst; en liten dukke jeg hadde som liten. Vekker
gode minner og sprer glade farger.



Nyinnkjøpt boks.




Fargerike kort fra Cornelias Hus. 




Liten krydderhylle, også et av forrige ukes Fretex-kjøp.
Har kun fått et lite strøk ny rødmaling.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar